torsdag 22 oktober 2009

lycka?!

Idag gick jag o kände att jag har ett ganska bra liv ändå.
Att jag just nu klarar mig bra själv...
Sen får jag läsa om en förlovning vilket jag givetvis för deras skull blir jätteglad.
MEN vart lämnar det mig...
Det har varit 2 par som nu inom kort har förlovat sig efter ca ett halvår och jag får inte ens förhållanden att funka ett år!!!
Kan säga att det sätter igång ganska stora funderingar på sig själv och sitt liv.
Vad gör man för fel och rätt men framförallt fel...
Och varför kan det aldrig bli min tur...
Men när tankarna kommer att jag fortfarande vid typ 50 bor själv i denna lägenhet så slår jag bort dem illa kvick för början man så då är man ute på j*vligt djupt vatten!!!!

Nä, grattis till alla som är lyckliga, det unnar jag er verkligen...
Och jag ska själv alltid försöka göra det bästa av det jag har/är!!!

1 kommentar: