måndag 5 oktober 2009

ingen bra start

Usch i morse var jag inte alls på nåt bra humör. Kände mig så låg och en massa tankar som flög åt alla håll. En massa spånande och funderade som är taget ur luften som började kännas som verklighet... Shit va jag hatar när jag kommer in i de perioderna. Då kan verkligen en myra bli en elefant!!! När man väl landar på jobbet så går allt i ett så man hinner inte tänka och det är positivt i detta fall. För just nu så känns det mycket mycket bättre. Dessutom känns det som att jag hann med en massa på planeringen i dag. Även om det som vanligt känns som att jag har 1000 saker kvar att fixa. Varför tar det aldrig slut!!! Har rast i typ 5 min till sen ska jag ut o pricka av barnen att de är på fritids och sen ska jag har lekgympan. Sen jobbar man några timmar till eller rättare sagt till kl 19.30 så det är inte bara några. Det är ju mindre upplyftande... Hoppas ni har haft en bättre start på dagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar