söndag 25 oktober 2009

produktiv söndag

Kl 8.37 skrev jag

"Dagens att göra i övrigt är:
  • Lägga upp annons på terrariet på blocket
  • Diska
  • Boka tvättid
  • Skruva ner skrivbordet
  • Gå till pappersinsamlingen
  • Förbereda för medarbetarsamtal imorgon
  • Vattna
  • Promenad
  • Se på film från lovefilm"
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Detta har jag gjort:
  • Annons upplagt på Blocket
  • Diskat
  • Bokat tvättid till på onsdag
  • Skruvat ner skrivbordet
  • Vattnat
  • Promenerat
  • Flyttat 3 bokhyllor
  • Satt i böckerna + lite övrigt i dem
  • Rensat lite annat småplock
Så måste ju säga att jag har varit riktigt duktig idag iallafall :-)
Så bli så gött när allt blir klart sen :-)

Nu ska jag nog ta och ställa in fotoalbumen i bokhyllan så jag kan lägga mig och sova. Men innan det ska jag kolla på pappren inför medarbetarsamtalet imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar