onsdag 14 oktober 2009

byta tid

Idag ringde Caroline från Exclusive Tattoos och behövde ändra piercingstiden.
J*vla skit tänkte jag då...
Hon hade möjlighet veckan efter på tisdagen. Så det får det bli istället. Lite synd då det blir mindre tid för det att läka innan det är dags att jobba. Hade ju velat ha hela höstlovet på mig men nu blir det bara halva. Men men så är livet.. Det ska bli av, så är det :-)

Tur att jag fick en tid hos tandläkaren idag så det är klart. Annars hade det varit dan efter piercingen. Så gött att det är klart sen bra att det blir fixat. Det skulle ha gått på 1100:- men fick tandvårdsbidrag på 150:- OCH Statligt tandvårdsstöd på 433,50:- Så mitt besök kostade 527,50:-
Det kommer inte bli lika roligt sen när jag får börja betala vanligt igen. Nu är det ju för att jag har lagat för så mycket att jag får det det statliga stödet men det tar slut om mindre än en månad och jag ska ju inte dit förren om ett ½ år igen. MEN om jag sköter mig o trådar o använder fluor så kanske jag kan klara mig från att laga de småsmå början till hål som jag har...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar