torsdag 29 oktober 2009

disträ shopping

Kicki fråga om jag ville med ut till Bergvik och handla när hon slutade jobba vid 19. Tyckte det var en bra idé så att man inte skulle sitta hemma o tänka en massa. Så det vart Systemet först. Där lyckades jag få med 3 miniflaskor Blossa glögg som förra året var med så nu har jag 03, 04, 05, 06, 07 & 08 som småflaskor. Två av 05 & 06 så de kommer drickas upp. Sen köpte jag även 09 glöggen. Mandarinsmak, ska bli spännande. Sen vart det Hälsokraft, Kicki skulle ha nåt för håret. Sen drog vi vidare till Maxi. Jag köpte mest flytande eller lättuggade saker *ler* och juice för lördagens partaj. Sen vart jag så tom i huvudet så kände att jag ville hem. Kom dock på att jag skulle kolla om de hade några vita papplådor där som jag letar efter. Och har sånt flyt att de har tyvärr inte A4 storlek utan två mindre storlekar. I sån hårdare papp som är finare. De kostade dessutom bara 20 kr st *lycka* Så köpte totalt 9 st, varav 3 den minsta. Kommer att bli så fint i bokhyllan med bara massa vita tidskriftssamlare eller lådor :-) Det var bra att kunna fokusera på annat ett tag. Det känns så ofattbart att en person i ens närhet bara är borta. Att man aldrig mer kommer prata med personen. Känns som att man inte riktigt greppat det än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar