torsdag 1 oktober 2009

tjejkväll på stan

Jag och Alexandra som jag jobbade med i höstas var o fikade på Coffehouse by George.
Satt o snackade o fikade i typ 1½ timme, det var riktigt trevligt o kul.
Hon är så lätt att ha o göra med så man får försöka se till o hitta på nåt annat snart igen...

Ikväll var det ju dessutom tjejkväll på stan så affärerna hade öppet mellan 18-21 med endel rabatter o sånt.
Själv hittade jag 2 st Red Label shirts på Carlings. De hade 50% på alla tjej överdelar. Så 2 tröjor till priset av 1 = 199:- *gött*
Var runt lite o letade regnställ men det vart inget. Hittade en jacka men det fanns inte rätt byxor till o den satt inte så bra heller... Så skippade det!!
Det vart H&M istället, behövde ett par byxor. Så efter typ sjuhundra av o på med diverse olika byxor vart det ett par ljusare jeans för 359:- (10% rea).

MEN min stora tanke under kvällen var hur mycket killar eller snarare POJKVÄNNER det var med under TJEJKVÄLLEN. Nästan så jag funderade på om det handlade om att få en chans o visa upp sig för andra tjejer att man har en pojkvän. Eller om man inte får göra nåt själv. Eller så ville de bara göra nåt ihop. Vad vet jag men!! Kanske inte ska gnälla men va F*N lämna grabbarna hemma på TJEJkväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar