måndag 5 januari 2009

3 dygn

Så lång tid har det gått sen jag hörde något från Micke senast.
Kan säga att det känns väldigt tufft. Första dygnet var jag så säker på att han inte hade täckning på telefon eftersom det har varit så till o från under hans resa men inte i 3 dygn på raken. Nåt kanske har hänt med hans telefon oxå... Eller så har det hänt nåt med båten. Inte för jag tror det, men man vet ju aldrig.
Idag ska vara sista dagen på kryssningen, den skulle vara i 10 dagar med start den 26:e. Sen var det mer eller mindre bara transport till flygplatsen. När de åkte ner så tog det från de lämnade Kga tills de var var i Tampa Bay 25 timmar. Han har räknat med att vara hemma ca 21 på tisdagkväll. Gissa vem som har fått order om att vara i Kga då. Tyvärr passar stadsbussarna helt kasst till den bussen jag kommer in med men så är det.

Ska ju klippa mig imorgonbitti så nu blir det sängen.
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar