torsdag 29 januari 2009

Oj oj vilken dag

Kunde inte hämta leg'et då det stängde tidigt. Som tur va eftersom jag läst fel med busstiderna så fick jag skjuts till o från. Hade varit hyfsat frustrerande om jag gått ut o det varit stängt.
Tar stolarna Jackie ska ha till veckan istället, mer tid för oss båda.
Jag som inte skulle shoppa hamnade på HM.
Det vart 2 par byxor, en top, 2 par benvärmare, hårfärg, mascara och tvål.
Inte jättemycket men för mer än vad jag tänkt!!!
Sen hem snabbt till Johan, fixa lite musik.
Kicki kom o hämtade mig vi åkte till henne. Är glad för att jag nu har alla Gotlandskorten :-) Sen vart det lite mer musik.
Jag har ju inte bara tagit av dem, de har ju fått av mig oxå.
Sen vart det lite snack o så, va ett tag sen vi sågs.
Så var inte hemma förren kvart i tolv. Snackade lite med Micke o fastnade sen här vid datorn men NU är det dags att gå o krama kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar