tisdag 6 januari 2009

så är det

För två dagar sen rev jag ut allt ur min byrå på sex ganska stora lådor. Pga att bottnarna ALLTID trillar ur o fastnar i den under. Så det enda lim jag hade hemma var textillim men det verkar ha funkat. Nu är projektet att lägga tillbaka allt. Så de två senaste nätterna har jag sovit med kläder på halva sängen som varit en halvmeter högt. *hehe* Idag ska det in i lådorna igen :-)

Sen har jag ju inte alls skrivit klart på reflektionerna till Äventyrspedagogiken som jag skulle *illa* får se om jag hinner lite med det oxå. De två grejerna är iallafall prio idag.

Var ju uppe till typ 4 igår, helt i onödan för matchen som småkronorna spelade var helt makalös. Dels spelade våra killar inte på topp o sen klarar inte domarna trycket eftersom Kanada hade hemmaplan. De fick köra på/över våran målvakt FYRA gånger utan nån konsekvens. Helt sjukt.

Ikväll kommer Micke hem :-)
Jag ska ta en buss senare. Är nog bra att jag kollar redan nu så jag vet vilka tider jag ska ställa in mig på. Det tråkiga är att jag får vänta i 1 timme i vänthallen i Kga. Bussen härifrån går varannan timme och stadsbussen till Micke går varannnan timme. Kruxet är att det är "fel" timmar, så de tajmar inte varandra :-/
Men det gör inget, han kommer ju hem ikväll. Jag kan stå ut med nästan allt ;-)

Nu ska jag dra på lite musik o ta tag i kläderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar