söndag 25 januari 2009

Gårdagen

Startades med sovmorgon, fast jag hade en del kvar att fixa så fick släpa mig upp.
Fick till slut hjälp av Micke, han sov ännu längre ju. Men han hjälpte mig med lite efter han skjutsat mig till hockeyn.
Väl på hockeyn fick jag veta att folk var sjuka o bortresta o sånt så vi skulle bara bli fyra publikvärdar o en skulle bara med o käka.
Matchen är ju ett kapitel för sig. De leder med 4-0 i mitten av andra o då tror de att de inte behöver spela nåt mer så på typ 3 minuter stod det 4-3. *nötter* Men som tur va kunde de hålla ifrån o vi vann med 6-3. Riktigt gött faktiskt!!
Efter matchen så kunde jag åka med Elisabeth hem till mig sen väntade vi in Jonas o Tobbe. Snackade lite först. Sen gick jag o E o köpte thaimat o grabbarna köpte pizza.
Satt o snackade o käkade *trevligt*
Sen drog vi igång buzz'et som Jonas tog med (som jag dessutom får låna kvar till tisdag). Elisabeth åkte hem hon hade jobbat o skulle jobba idag oxå.
Vi tre satt o körde 2 omgångar. Gissa vem som vann båda *ler*
Sen runt halv tolv eller så, så drog vi ut o det vart Pitchers och Röda Rummet. Det var massor med folk där. Vi satt mest o snackade. J berättade nämligen att mitt ex (han som vart psycho när jag gjorde slut) och en av publikvärdarna har börjat träffas/är tillsammans. Så jag kunde väl dessvärre inte hålla tyst om hur våran relation var/vart!! Bara inte hoppas det blir samma för dem. Tror att hon kan vara den typen av tjej han behöver, nån att ta hand om istället för en mer självständig. Nog om det.
Micke, Johan o Marcus hade hängt denna kväll så när klockan började närma sig 02 så hörde grabben av sig, kanonfull, o var på väg hem. Så fick sällskap hem oxå :-)
Det är andra gången som han hänger med "mina" grabbar utan mig, det är så kul att det funkar så bra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar