lördag 24 januari 2009

sex-party

Ja det var jag på igår. Det var blandat killar & tjejer. Mest par o några singlar.
Det skulle börja vid sju, vi var där ca halv åtta. Hann inte innan då Micke slutar jobba tidigast kl 17 i Örebro.
Vilket som så var det småplock mat när vi kom dit o sen satte man sig där det var ledigt så jag o Micke hamnade på varsin sida av rummet. Då kunde man ju visserligen sitta o flörta lite istället.
Så började tjejen från Himmelriket att berätta om sakerna.
Det var hennes första visning men tyckte hon gjorde det bra. Vi var nog ingen lätt "publik". En gammal säljare och grabbarna som "härjade" lite. Eftersom man satt stilla o tittade mest, även om grejerna skickades runt oxå så vart det mycket vin drucket ;-)
Och det tog ganska lång stund för när allt var visat så var det dags för alla att gå in själva eller som par o beställa eller bara ge respons. För vår del vart det beställa *ler*
Micke ville ha nåt massageljus (som lukta sjukt gott) o penissugrör och till mig vart det annat ;-)
Det var lite komiskt att jag igår var o lyckades använda ett presentkort som egentligen gått ut men drog en liten vit lögn o lyckades handla en leksak *hehe* Den var med på visningen oxå o enligt säljaren kanonbra.
Iallafall när alla varit o beställt o så, så var faktiskt kl 03 o det vart promenad hemåt eftersom då är ju inte ens matställena öppna. Vilket en full Micke tjatade om ett antal gånger. Vi fick höra att i Karlskoga är det minsann öppet till fyra!! Det var lite kul igår för fick se han ganska eller mer än ganska dragen. Det straffar sig idag kan jag säga...
Hade iallafall en sjukt rolig kväll :-D Och har bokat för att jag ska ha ett party här i april/maj nån gång!!

2 kommentarer:

  1. Kan det ha varit ett presentkort som du fick av mig för ganska exakt ett år sedan? Isf är jag oerhört stolt över dig min vän att du fått fingrarna ur....öm än säjjer;-)

    SvaraRadera
  2. Japp det var det. Det har inte blivit av innan att jag använde det så hade tur. Japp be proud ;-)

    SvaraRadera