söndag 4 januari 2009

duktig

öh, nä...
Idag skulle jag gå upp tidigt för imorgon MÅSTE jag gå upp tidigt. Har en klipptid 8.15. Men gissa vem som snoozade o snoozade tills kl var 12. Har ju sovit till mellan strax efter 10 till 12 varje dag. Nu är det helt plötsligt bara 2 dar kvar att vända tillbaka på.
Imorgon måste jag ju upp som sagt. Men sen natten mellan måndag o tisdag så spelar ju småkronorna VM final. Det måste man ju bara se. Så det kommer ju inte bli tidigt i säng då inte. Sen på tisdagskväll kommer ju äntligen Micke hem, vilket innebär att vi lär inte gå o lägga oss i tid. Kanske lägga oss men inte sova i tid *hihi* Och vips på onsdag är det dags att börja jobba igen.
Vill inte, eller jo eller nä. Det är gött o vara ledig, känns inte som att jag ens har hunnit hälften av vad jag hade tänkt mig att göra. Så idag då j*vlar ska jag få undan några av sakerna iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar