fredag 16 januari 2009

fredag

Så gött med fredagskväll faktiskt.
Det har varit en bra vecka på jobbet oxå. Kul att Lotta är upp på heltid igen, mycket enklare o jobba då även om jag gillade o jobba med Alexandra oxå under hösten så är det inte samma sak som nån man jobbat med i 6 år.
Helt otroligt egentligen att tiden har gått så fort sen man vart klar med utbildningen och började jobba. Lotta var min första kollega, hon hade precis börjat på skolan oxå men har jobbat i många år innan. Vi började på fritidset för de äldre barnen o sen flyttade jag upp till de yngre o sen hon oxå. Den förskoleklassen vi har nu är den 5:e gruppen vi har ihop :-)
Just nu känns det väldigt bra för det är en rolig grupp + att man har fått lite nytändning för att göra saker har mer tid när vi slipper köket o allt sånt.
Nog om jobbet nu!!

Som sagt gött med helg.
Nu blir det nog fortsatt tv o kanske lite pysslande skulle jag tro. Har ju tusen andra saker jag behöver göra/fixa oxå men tror detta blir kvällens uppdrag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar