lördag 17 januari 2009

Lista

Hårfärg: Brunt men oftast färgat i andra färger
Ögonfärg: Blå
Längd: 171,5 cm
Studerar: Äventyrspedagogik
Favoritklädesplagg: Långa linnen
Har alltid med mig i väskan: Mobilen
Dricker jag läsk dricker jag: Loka/Ramlösa
Tatueringar, piercings: 3 hål i öronen. Ibland sugen på en piercing i tungan.
På datorns skrivbord har jag en bild av: Äppelfigur som barn på jobbet gjort.
Imorgon kommer jag: Ta sovmorgon, plocka hemma, jobba på hockeyn och träffa Micke på kvällen.
I sommar kommer jag klä mig i: Linnen
Jag är född: Luciamorgon 1977
Min all time favourit parfym är: Paco Rabanne - Black XS
Nu ska jag: Glo på tv o snart sova
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Hmm.. Har nog ingen sån..
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Wasabinötter
Nåt jag absolut inte äter: Isterband
Kläder just nu: Mysbyxor, t-shirt & zip/huvtröja
Musik just nu: Amy MacDonald
Va sa du senast: Puss
Sommarplaner: Hitta på roliga saker med Micke
Fisk eller badkruka: Numera en blandning
Hur många kuddar: Två
Tror du på mirakel: Yes... och ödet
Bio eller promenad: Promenad innan en bio
Favoritväder: Soligt o varmt eller soligt och snö
Det här är jag bra på: Mitt jobb
Tre saker att ta med på en öde ö: Kniv, rep och kortlek
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Spara eller slösa: SLÖSA
Vad är viktigast för dig: Att omge mig med människor jag mår bra av
Hur är din drömkille: Snäll, generös, omyänksam, fin, härlig. Som min Micke.
Finns det liv på andra planeter: Det kan det säkert göra
Hur många barn vill du ha: En eller två
Är du kittlig: Oftast inte
Snarkar du: Jo det brukar jag få höra
Stjärntecken: Skytten
Rädd för insekter: Nä inte rädd men vissa är onödiga varelser
Äckligaste djuret: Fästingar
Chips, morötter eller godis: Allt är gott
Pizza eller hamburgare: Hellre kycklingrulle eller sushi men pizza och hamburgare är gott oxå
Skriver du dagbok: Bloggen och min kalender
Stökigt eller välstädat: Ganska städat
Gungar du på stolen: Nej
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Ja
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger eller vänster om kniven är med
Hur många syskon har du: En lillebror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar