torsdag 15 januari 2009

yes

Vinst vart det idag o många mål vart det oxå. Några till och med snygga OCH i power play :-D
Jag o Bjarne hade promenadsällskap hem, det var trevligt. Man hinner ju inte med att umgås lika ofta längre, båda har ju fullt upp i sina liv. Men gött att veta vart man har varandra ändå.

Är trött som jag vet inte vad o ska försöka hoppa i säng snart, behöver det då jag o Micke inte är nån bra kombination på att lägga oss i tid. Vi är en bra kombination på många andra sätt dock :-)

Min fejk-ipod måste laddas med batteri o kan bara göras via datorn så måste ju se till att den inte går ner i viloläge som den gjorde när jag var på hockeyn, vill ju ha lite music o lyssna på ju!!

Nä, ska ta o lägga in lite bilder o kolla om jag har lyckas spara reflektions-dokumentet på ett sånt sätt att jag kan öppna det i min dator. Hjälp mig håll tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar