lördag 3 januari 2009

nog

Hade en jättekul kväll igår. Johans bror fyllde år o hade festen hos Johan. Vi var väl cirkus 15 pers.
Mycket lyssnande på musik + att vi kollade på nyårsbilderna på storbildstvn :-) det var coolt.

Jag tycker att mina nya högtalare knäpper ibland. Alltså avger lite extra ljud o det är störrande o inge kul alls ju. De var inte dyra men trist att det ska vara nåt sånt som stör.

Idag ska jag försöka städa o plocka som jag egentligen har försökt med typ varje dag ;-)
Ikväll blir det hem till Åsa på födelsedagsmiddag för de närmsta vännerna (som finns i stan).
Men det blir nyktert för min del.
Känner att det har varit lite för mycket fester nu på sistonde. Så får bli lugnt fram till den 10:e då vi publikvärdar ska få åka iväg o se H(i)V - FBK gratis :-) OCH som supportrar. Ska bli sååå skoj.
Sen får det nog bli lugnt under januari fram till det är personalfest 30:e o fest hos Micke 31:e.

Nedräkningen fortsätter, shit vad jag saknar honom. Och igår var det inga sms alls (från han, jag skickar ändå). Antar att han inte hade nån täckning på hela dagen. Så trist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar