lördag 10 januari 2009

mys

I förrgår natt när jag ringde grabben så snackade vi i 2 ½ timme sen. Snackade om allt o inget o viktiga saker oxå. Känns så gött att man kan prata om så mycket o även börjar våga disk. lite "svårare" saker.

Dagen igår var ju jobba för hela slanten men avslutades med fika hos mormor o sen kom Micke o hämta mig. Satt då hos mig o snackade mer i stil med gårdagsnatten + enhel del släktforskning.
Vart mysmiddag i köket ede potatisgratäng o sweet chili kycklingfilé. Vart riktigt gott faktiskt o Micke var nöjd. Till det vart det lite vitt vin. Sen tog vi med vinet in i soffan o satt o snackade ännu mer *härligt*.
Tog fram mina släktforskningspapper o visade o han tyckte det var jättehäftigt. Det vart en riktigt sen natt innan vi kom i sänge eftersom det avslutades med att ligga i soffan o lyssna på söta låtar ;-)

Idag ska jag iväg på hockeyresan. Det verkar lite skumt som att alla som anmält sig kanske inte får plats för det på nåt konstigt vänster så vi har bestämt o ses 45 min innan o hoppas att det räcker. Vore trist att inte få åka iväg.
Ser verkligen framemot det, så dagen nu består av att gå in till Micke som ligger kvar i sängen, käka lunch typ o sen åka iväg :-)

2 kommentarer:

  1. Käkade du Micke till lunch? ;P
    Såg lite ut så när man läste inlägget. :)
    Hoppas allt är bra med dig! Kram!

    SvaraRadera
  2. *hehe* lät ju nästan så... Nja inte riktigt...
    Japp det är bara bra. Mycket nu på jobbet när skolan har dragit igång igen :-) Kram

    SvaraRadera