tisdag 6 januari 2009

lite så

Jag har faktiskt fått in alla kläder i byrån, väggskåpen o garderoberna. Det känns riktigt gött. Sen är det just nu väldigt bra ordning på kläderna oxå. Behövs mer rensning men vissa saker är jag inte riktigt beredd att rensa bort än får se hur vikten ser ut till sommaren.

Detta med att bara sätta igång musiken vart ju inte bara. Jag tänkte mig ju inte för igår utan lät det starta nåt uppdateringsprogram till windows media player och då upptäckte den ju att det inte var orginal så nu kan jag inte använda den. Så var då tvungen att installera Winamp. Så det tog ju sin lilla tid, men gör inget för jag gillar den bättre egentligen.
Det tråkiga är att nu märker lastfm.se inte vad jag spelar o hittade inget då som gjorde att jag kunde ändra vart den skulle hämta infon ifrån. Men det är ju inte viktigt egentligen.

Så nu är det dags att packa lite, räknar med att det blir Karlskoga imorgon oxå så packar efter det. På torsdag blir det dock hem efter jobbet, det är ju hockey :-)

Nu är det typ bara 3½ timme kvar innan jag träffar Micke :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar