söndag 18 januari 2009

en söndag

Vart ju en sovmorgon som var alldeles för lång men ack va gött det är.
Sen ville jag kolla på film så tänkte ta "Sweeney Todd" men den krånglade o hackade. Tack för den lovefilm.se så istället vart det den andra jag hade hemma "All the boys love Mandy Lane".
De var speciell, slutade som jag trodde men med en twist innan det. Micke gilla den inte. Fast han gillar ju inte skräck/thrillers.

Igår var det mys efter hockeyn med att göra stuvade makaroner + köttbullar o sen satt vi i soffan o myste till senaste Indiana Jones filmen :-)
Ibland är det bra att man inte har några pengar så att man "måste" stanna hemma o bara softa o mysa...

Nu bär det snart av till Karlskoga. I veckan sen blir det nog mycket hemma, har saker att skriva o massa att städa. Vi ska ha publikvärdsfest hemma hos mig på lördag. Har tänkt på det att det var längesen vi gjorde nåt o kollade lite datum men inga bra som passade egentligen. Sen såg vi nu på lördag är det ju match o nästan alla av oss var kvar så sa till de andra oxå så bestämde vi redan på lördag. Så efter matchen så käkar vi på pizzerian på samma gata som jag bor o sen hem till mig. Ska bli skoj!! Tur att Micke får lön på fredag så jag kan låna lite... *hehe*

Nä, dags att packa lite...

3 kommentarer:

  1. Vi får ta å planera in den där rensningsdagen oxå! Jag kan ju i stort sett när som helst, eftersom jag är pank rätt länge.. Hörs!

    SvaraRadera
  2. Mandy Lane gillade jag verkligen. Just p.g.a den där twisten. :)

    SvaraRadera
  3. Å: Japp vi planerar in det. Hörs på msn ikväll kanske?!

    L: Jag har lite svårt att smälta filmen. Micke sa direkt att han inte gillar filmer som är utan meing o utan handling. Kan hålla med honom om denna filmen lite men ändå hade den nåt som sagt!!

    SvaraRadera