måndag 9 mars 2009

aj

Jag har varit till tandläkaren nu på morgonen.
Har haft en provisorisk lagning med nåt medel under för att kanske slippa rotfylla.
Den sa han att vi skulle laga idag.
Så som det verkar nu slapp jag rotfyllningen *jippi*
Jag har några fler hål att laga har nämligen slarvat under så många år med att gå till tandläkaren.
Men tar tag i det nu. Bättre sent än aldrig.
Men det gör f****n så ont just nu kan jag säga...
Han bände o slipade o va på tandköttet o hade en massa konstiga saker för sig.
Och inte dröjer det länge innan jag ska dit igen.
Men det känns bra ändå, vill bli av med det.
Och sen bli duktig o gå regelbundet.

2 kommentarer:

  1. Nu spamkommenterar jag, men jag hittade just hit :)
    Usch, jag hatar verkligen tandläkaren! Är livrädd! Jag tänkte passa på i thailand, där får man narkos om man vill, dom får söva ner mig och fixa felen dom hittar :)

    SvaraRadera
  2. Tjenare. Du är så välkommen.
    Jag har tur så jag är inte rädd, gillar inte borrljudet dock. Det har varit mest ekonomiskt som har gjort att jag itne tagit mig o kragen med tandläkaren.

    Det låter ju faktiskt som ett bra alternativ för dig...

    SvaraRadera