söndag 8 mars 2009

Jag...

Jag är social & positiv för det allra mesta

Jag gillar Micke

Jag äter det mesta men favvon är SUSHI

Jag säger ja till roliga fester

Jag ger mig sällan in i diskussioner där jag inte kan tillföra något

Jag är duktig på att göra allt annat än det jag ska/borde

Jag stör mig på att bli ignorerad

Jag läser bloggar, forum, tidningar & böcker

Jag är vackrast när jag själv känner mig nöjd & glad

Jag skrattar så mycket jag kan

Jag är en typisk enögd supporter emellanåt

Jag har aldrig varit gravid

Jag är lycklig när jag omger mig med människor jag mår bra av

Jag trivs inte i sällskap med egoistiska människor

Jag är dålig på att hålla ordning hemma

Jag är rädd för att bli helt ensam

Jag älskar min familj

Jag uppskattar kärlek, komplimanger & härliga människor

Jag tror på att var och en avgör själv hur man mår via att reagera på det som händer runt omkring oss.

(har lånat listan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar