måndag 23 mars 2009

så är det...

Usch, idag har jag inte varit på nåt bra humör. Blivit onödigt arg på ungarna på jobbet o sånt tråkigt. Dock har jag känt att jag varit glad o trevlig o så MEN ändå är det nåt som inte stämmer. Känner mig stressad o irr. Det vart lite bättre när jag kom hem faktiskt. Jobbade ju dock länge så missade en del hockey...
Jag gillar egentligen snö men nu har jag faktiskt börjat ställa om att det är dags för vår...
Har fortfarande inte hittat blogginspirationen igen, har tappat den nånstans längs vägen :-/
Imorgon ska jag bara åka o jobba 7.30-8.45 sen ska jag åka med två kollegor till en föreläsning om Utomhusmiljö för skolor o förskolor på univ. Sen blir jag kvar i Karlstad för att gå på en info om Friends. Så kl 15 är jag fri imorgon, fri o redan hemma i stan. Helt sjukt underbart bara det :-)

Nu ska jag dock ta o ringa o grabben o snacka lite tills man somnar, det nästbästa sättet att somna förutom att han honom bredvid mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar