söndag 8 mars 2009

fika

I lördags innan hockeyn så var jag och Oskar & lila Sixten o fika.
Vi har haft jättesvårt att hitta nån tid som har passa för fika o då är ändå Sixten 7 månader nu. Fast de bor ju i Norrköping o är ju hemma i Karlstad då o då. Och det är ju mycket som händer för dem ändå + att det ska ta tajma in när jag kan ;-)
Men som sagt äntligen lyckades vi få till det.
Vi har känt varandra sen -04. Han var med o spelade en teater på Orrleken där jag jobbade o jag kände igen honom från klacken. Sen började vi umgås på hockeyn. Man snackade typ varje match men sen flyttade han o Sigrid till Norrköping för att plugga. Hmm.. kommer inte på vilket år med kan det varit -07?! Hjälp mig Oskar ;-) (*Edit hösten -06)
Det var riktigt soft o sitta o snacka om allt o inget o givetvis om hockey *ler*

2 kommentarer:

  1. Fina bilder! Dock ser mitt hår förjävligt ut! :P
    Vi flyttade till Norrköping hösten -06! :)

    SvaraRadera
  2. Ja det vart bra. HeHe, det går inte att få allt *ler*
    Ah, ja just det!

    SvaraRadera