söndag 8 mars 2009

hemma?!

Brottas lite med tankarna att det är gött att vara hemma.
Samtidigt är det klart att jag vill vara med Micke som har jobbat idag o slutar snart.
Men samtidigt "slösa" ca 1½-2 timmar av söndagskvällen på att transportera mig.
FAST samtidigt vill jag ju gärna träffa honom, sova bredvid honom...
Men det lutar mot att jag faktiskt blir kvar hemma ikväll.
Har ju inte ens gjort hälften inte ens en tredjedel av det jag hade tänkt mig att göra.
Det är lite illa för i veckan blir det ingen tid kvar alls.
Måndag; jobbar jag till 19 sen på nåt sätt se eller lyssna på hockeyn (kvart 3)
Tisdag; föreläsning i Karlstad 17-20
Onsdag; kvartsfinal 4 i LLA
Torsdag; vi åker till Branäs

Gahh... Hur ska jag hinna allt. Men det ska bli sååå roligt o komma iväg.
Hmm... Kom precis på att jag ska till tandläkaren i morgon fm, det får jag inte glömma bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar