måndag 30 mars 2009

Sundsvall

Kom ju inte ihåg o använda kameran så det enda som fotades på en hel helg var 4 såna bilder i bilen innan jag skulle med tåget hem. *ler*
Lite roligt kort dessutom.

Helgen har varit soft o rolig.
Var uppe i Sundsvall vid 14, drog direkt ut till Birsta o fikade o shoppade.
På kvällen käkade vi middag med Lottie's Andreas sen skulle han jobba o jag o L gjorde oss i ordning. Tessa kom förbi oxå o var en ängel som skjutsade ner oss ner till stan.
Där var vi på ett ställe som heter Oscar, de hade Open mind kväll.
Så shysst o avslappnad still. Dock var vi ganska slitna båda två men det var j**kligt kul att kolla på folk. Kvällen avslutades sen sittandes i köket o snacka o dricka vatten o käka snacks.

Lördagen startades med megasovmorgon. Sen drog vi till Tessa på fika. Träffade även henns familj. Grabbarna hade häxjakt *ler*
Sen drog vi tre ut till Birsta en gång till. Vart inte lika mycket shopping för mig då!!
Väl tillbaka sen fixa Lottie en god kycklinggryta o vi satt o snackade o ta en lugn lördag fast det vart sent.

Söndag gick ju mitt tåg redan vid 10 på morgonen, så då vart det inte så mycket mer än att bestämma att nästa gång kommer Lottie ner till mig o att vi ska spåna på en helg som vi kan ta med grabbarna o åka på xning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar