onsdag 11 mars 2009

idag

  • har jag klätt om två anslagstavlor med tyg (vadd emellan) o en soffa (locket på en träsoffa) på jobbet.
  • var det riktigt roligt att ha samarbetsövningar med barnen
  • har jag ätit god lunch och haft trevligt sällskap
  • äter jag godis
  • bloggar jag
  • ska jag på hockey. FBK-Brynäs 4:e kvartsfinalen
  • längtar jag efter min grabb
  • ska jag packa mer eller mindre klart inför resan till Branäs
  • har jag fått en tjejfestinbjudan
  • har jag fått detta sms "Jag längtar efter dig min fina fina flickvän"
  • fick jag hem filmen "Iron Man" från lovefilm.se
  • är det snart bara 3 månader kvar tills jag kan förlänga mitt mobil abonnemang & köpa mig en touchwiz
  • känns det som en riktigt bra dag

1 kommentar:

  1. Hallå! Pratade just med min sambo, han lyssnade på FBK-matchen :)

    Kul att du gillar fornlämningar, själv är jag arkeolog till yrket så jag blir alltid lika glad när folk har vett att uppskatta vårt kulturarv. Hoppas att du får en mysig kväll.

    Heja Färjestad!

    Kram Kikan

    SvaraRadera