måndag 16 mars 2009

Skellefteå

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Skrek rakt ut.

Jag HATAR LHC och är såååååååå glad att de åkte ur.
De ledde typ serien den största delena av säsongen o åkte ur i kvarten *hehe*

Det blir ingen lätt uppgift att möta SAIK som har gått vidare på detta sätt MEN det kan ju oxå göra att de är väldigt slut o även nästan nöjda med att ha gått vidare öht.

Men då var det klart. Semifinalerna drar igång på torsdag o för våran del borta. Vilket oxå innebär att det inte blir några resor i semifinalen iallafall inte för mig. Liiite långt till Skellefteå. Jag har ju faktiskt varit dit på hockey en gång redan.

Så i semifinalerna kommer dessa lag att mötas:

Färjestad - Skellefteå

Frölunda - HV71

Jag kan säga att jag mer än gärna ser en final mellan Färjestad & Frölunda.
DOCK är det ju så att det är ett lag att slå i semi o jag tänker inte ta ut nått i förskott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar