söndag 8 mars 2009

Volbeatkvällen


Vi startade med lite förfest. Det var Micke, Johan, Kicki, Peter & Nettan.
Marcus var med en sväng men ej med på Volbeat. Sen var ju jag med oxå *ler*


Ger er lite bilder från spelningen. Det är svårt att få bra bilder med en vanlig kamera o all rök de la ut.


Thomas Bredahl





Sen kom iallafall Michael ut bland publiken o ställde upp på bilder o autografer.

Kicki
Peter & Michael

Michael & jag

Nettan & Michael

Efter det sen gick vi o dansade en liten stund ;-)


Jag hade en riktigt bra kväll. Tyckte det var en kanonspelning o är riktigt nöjd faktiskt.
Synd att Micke inte tyckte det var bra o gick hem tidigt men så kan det ju va.

Jag fick även Thomas plektrum av en som jag känner som hade hittat det när han kastade ut det i publiken. Det tackar man för!!

Volbeat
består av
Thomas har ett eget band oxå som heter Gob Squad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar