fredag 6 mars 2009

go'morron

Vaknade 8.30 av larmet på telefon. Ingen hade ringt!!
Tur att jag ställde larmet.
För att inte somna om eller börja snoooza som är en av mina favvo sysselsättningar så började jag spela ett spel på mobilen som jag har blivit helt besatt i.
Det heter QuadraPop. (har lånat bilden)
Typ som Tetris o det var ju mitt favvo spel när jag var lite på Nintendo.
Så började spela o tänkte hela tiden, "ska bara över den summan", "ska bara ta bort de bitarna" osv.
Det slutade med att 9.17 så stängde jag till slut av det. *hehe*

Så nu sitter jag vid datorn har fixat det jag tänkte mig.
Ska nu skriva dagens att göra lista. Och sen är det bara att sätta fart.

Ikväll blir vi: Jag, Micke, Johan, Nettan, Peter & Kicki.
Åhh, va underbart det ska bli, har väntat ett halvår på detta.

Nu ska det spelas VOLBEAT hela dagen :-)

Dessa två bilder är från när jag var o såg dem i Göteborg i december.

2 kommentarer:

  1. Ha ha jag är oxå helt besatt av quadrapop! Det går bara inte att sluta :) hoppas volbeat var vad du förväntat dig :) kram Jackie

    SvaraRadera
  2. Ja det är helt sjukt beroende framkallande. Det måste jag hämta hem till min nästa telefon ;-)

    Volbeat var absolut det. Publiken kan man diskutera lite...

    kram

    SvaraRadera