måndag 2 mars 2009

Backyard Babies

Erna, Petra, Ingela o jag satt o förfestade. Mest i köket ;-) Trevligt var det o lite mer kort togs men får se om de hamnar på BDB istället. Men som sagt jag hade riktigt kul faktiskt. Roliga tjejer o sitta o snacka med :-)
Det gör jag mer än gärna om flera gånger...

Innan det vart Wictoria o BB så tog vi taxi till en annan fest. Innan det var hysteriskt i kön in. Inne kändes det inte riktigt riktigt lika hysteriskt, förren man kan fram till scenen o grabbarna började spela.

Det var ordentligt med drag.


En sväng slängde Dregen sig ut bland publiken o surfade lite!!

Jag köpte mig ett nyckelband oxå, min nya traditon när jag går på konserter är att köpa nyckelband. Det kan man ju aldrig får för mycket av *ler*

Sen var det sån otur att Micke hade långkörning så var på väg hem från Askersund. Han jobbade på taxi under kvällen. Så jag GICK hem. Snackade ju med Micke i telefon hela tiden så det kändes ju tryggt ändå MEN det tog 51 minuter hem. Så var ganska slut.

Men som sagt en kanonkul kväll även om det var totalkaos när man skulle ta sig ut från Vickan. Tog allvarligt nästan en timme...

3 kommentarer:

  1. Det var skittrevligt, vi får göra om det! :) Men jävlar vilket kaos det var därinne... Va, surfade Dregen ut? Vart var jag då, undrar jag? Och att du GICK hem, stackare! Det var ju iskallt...brr!
    Men fest snart igen tycker jag. Och Erna! ;)

    SvaraRadera
  2. Japp det får vi definitivt.
    Jupp, det kan man lugnt säga att det var bland det sjukaste jag varit med om. Japp det gjorde han, försökte få ett kort på det men det gick inge bra. Ja det tog en stund o gå men var lite dragen så märkte inte så mycket av det ändå.
    Japp fest igen blir det gillar både dig och Erna ;-) (och I oxå naturligtvis)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också vi ska ha fler Erna-fester! Det var trevligt där vid fläkten! :D

    Lovely bilder men jag minns inte att Dregen var ute och surfade...och jag stod längst fram haha!

    Jag har aldrig varit med om mer kaos i en kö förut, sinnessjukt!

    /Ingela

    SvaraRadera