måndag 16 mars 2009

kass

Japp, jag är verkligen kass när det kommer till måsten.
Har så svårt att ta mig i kragen med vissa saker o andra gör jag utan problem alls.
Varför ska det vara så här o Varför klarar jag inte av att ändra mig FAST jag vet om mina bristet.
Jag har provat listor, har provat belöning, har provat hot *hehe*
Inget hjälper...

Har massa att fixa inför Äventyrspedagogik kurs, har nästa tillfälle i maj o MASSA grejer att fixa klart innan dess.

Dock är ju mer eller mindre varje helg o varje dag fylld av grejer att göra.
Mycket är ju hockey o den är ju beroende av vad som händer i framtiden.
Men det är massa annat oxå.

Nä, ska inte sitta här o gnälla på att jag inte gör nåt utan kanske ta o GÖRA nåt då istället.
FAST nu börjar ju CSI & Sen Ballar av stål o sen är det ju sova...

Och så har ytterligare en dag gått!!!

1 kommentar:

  1. Åh vad jag känner igen det där....jag har en miljon saker att göra, och vad gör jag, jo sitter och bloggar...något som ju inte står högst upp på min lista...hm, det där med att prioritera...jag har alltid lätt för att göra allt som är roligt istället för allt som man måste och borde...pust! Kram Kikan

    SvaraRadera