torsdag 19 mars 2009

bra start!?

När jag klev ut från Mickes sovrum så var det så ljust så jag trodde att vi glömt en lampa på MEN det var solen som lyste in så mycket :-)
Så då kändes det lite bättre än att vakna halv sex för att Micke ställt klockan en timme för tidigt och sen inte vaknar av den själv!!!
Hade turen o kunna åka med Helena till jobbet idag MEN när jag kom fram upptäckte jag att jag skrivit av fel schemavecka i kalendern så jag hade kommit en timme för tidigt!!! Gahh.. Men jag hade visserligen fått gått upp samma tid ändå om jag tagit bussen. Så nu hinner jag med datorn lite innan jag börjar jobba istället ;-)
Idag blir det bl.a gymnastik & utflykt och även tandläkaren för min del!!
Ska bli gött när jag fixat till alla hål o småhål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar