måndag 2 mars 2009

slutspel

Idag så var det meningen att den så kallade "lottningen" skulle äga rum kl 21.30 i Hockeykväll.
Så jag tänkte gå in o ge min gissning på vilka som kommer att mötas eller vilka lag som väljer varandra.

När jag öppnade Aftonbladet för att hitta en bild på tabellen så var det första man fick se att Hockeyligan har lagt ut hur lottningen kommer bli på sin sida. Hur j*vla B är inte det. Dock har jag inte läst utan gör min gissning som jag tror.

Färjestad som 1:a väljer först mellan 7:an (Brynäs) o 8:an (Timrå)
Färjestad väljer Brynäs.

Linköping som 2:a får välja mellan 6:an (Skellefteå) o 8:an (Timrå)
Tror Linköping väljer Skellefteå.

Frölunda som 3:a väljer mellan 5:an (Luleå) o 8:an (Timrå)
Den är lite svårare att gissa men tror Frölunda väljer Timrå.

Vilket innebär att HV71 som 4:a får det som är över o detta fall Luleå.

Om lite mer än en timme får jag se om jag har gissat rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar